[Freifunk-Bonn] Interview-Anfrage Deutsche Welle

Nunatak nunatak at mailbox.org
Do Feb 26 17:34:28 CET 2015

Hi,

wir haben sogar schon eine Antwort auf unsere Zusage. Optional hätten wir
noch 'ne Woche Zeit (s.u.), d.h. Montags um ca. 14:00 wären die Termine in Bonn
Gronau (Höhe Kreuzbauten/Rheinaue).

Ggf. ist das eine gute Möglichkeit, um nochmal auf die Absurdität von
Störerhaftung hinzuweisen! Das wäre dann natürlich nächsten Monag
besser wegen der Aktualität des Themas. Mal schauen, ob wir schon
Fragen bekommen, bzw. ob wir ggf. auch selbst Fragen beisteuern können,
um das Thema in 15 Minuten weitgehend rund darzustellen.

---quote---

For us the best thing would be to get an informed person from your network
locally, either from Bonn or Cologne or otherwise nearby, who would be
willing to travel to our studio in Bonn-Gronau and do the interview in
person here. The sound quality is just so much better when done that way.

I am also looking into another interview possibility for this coming
Monday, so we could potentially push the discussion with your group to the
following Monday (09.03.). The radio show runs every week and it doesn't
seem like your initiative will lose momentum by then. I can be in touch
tomorrow (Friday) and let you know how that other possibility pans out; in
the meantime, perhaps you could try and track down who might be available
locally for either or both dates (in the afternoon around 14:00)?

Gruß,
Nunatak